woensdag 19 juni 2013

Knuffelpaardje Farbenmix

Vorige maand heb ik een kraamcadeautje moeten maken. Ze is gek van paarden, dus ik moest een paardje maken met labels eraan. Toevallig had ik het patroon van het Knuffelpaardje van Farbenmix.
Het was voor een meisje, dus het is een echt meisjesknuffel geworden.
En er staat ook een naam op, op geborduurde wijze. Dat is toch wel veel handiger op kleine oppervlaktes dan via applicatie. Ik heb de kleine versie gemaakt, maar toen ik het patroontje ging knippen, vond ik het paardje veel te klein, dus heb ik het patroon wat vergroot.

Hier is het resultaat. Schattig is het geworden, toch?

2 opmerkingen:

  1. Wauw wat een leukerd. Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ik ben nog ene keer van plan om de hele grote versie hiervan te maken. Groetjes Kamala

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...