maandag 16 september 2013

Bruidsmeisjesjurken: Knippie 2012

Zo 3 weken geleden waren dan eindelijk dan de 3 bruidsmeisjesjurken af. 
Het was niet zo'n moeilijk patroon (Knippie 2012), maar ik wilde het gevoerd hebben, en moest even uitvogelen hoe dat werkte. Verschillende keren fout gegaan. Alles uithalen en opnieuw beginnen. Uiteindelijk had ik het jurkje laten aanpassen, zonder dat ik hierbij aanwezig was. De aanwezigen dachten dat het goed was. Nadat ik ze alle 3 af had, zelf meegegaan bij het passen. Helaas moesten alle 3 de jurkje wat smaller gemaakt worden en bij de oudste moest de armsgaten groter gemaakt worden. Al met al ben ik er veel tijd mee kwijt geweest.
Maar de resultaten zijn mooi.


De bruiloft is inmiddels geweest. Ik heb nog geen foto met de 3 meisjes erin. Dus die komt nog wel.
Het lijfje is dus van satijn, rok van poplin, band van kant en petticoat van organza.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...