woensdag 19 februari 2014

Workshop speelkleed maken

Vorige week heb ik een workshop gegeven, mijn eerste. Ik organiseerde een babyshower voor een vriendin en die vond het erg leuk om met z'n allen een groot speelkleed te maken.
We hebben samen eerst stofjes en lintjes uitgezocht, het moest zowel voor een jongen als een meisje kunnen. Dat is best moeilijk, want de meeste stofjes lijken toch echt voor een meisje te zijn.

Zie hier de foto's van mijn workshop Speelkleed maken. Hartstikke gezellig met al die meiden, lekker knutselen met mooie stofjes, bandjes, lintjes etc. En natuurlijk ook lekker eten en drinken erbij. En de zwangere had ook nog leuke bedankjes gehaakt. Het was geslaagd. Het was nog niet af, ik zal het afmaken zodra het kindje geboren wordt. Dan kan ik mooi de naam van het kindje er nog in verwerken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...