zondag 20 mei 2012

Van alles wat

Aan het uitvogelen hoe blogger in elkaar zit. Eindelijk ontdekt hoe je de lijst met blogs die ik volg en labelbalk in mijn blog zichtbaar kan maken. En meteen een paar berichten met foto's geplaatsts. Er komen nog veel meer. Maar daar heb ik nu geen zin meer in. Morgen laat ik nog meer handgemaakte creaties van mij zien.


Maar ik ben flink bezig met 8 projecten tegelijkertijd.
Ik ben bezig met een communiejurk, het is een ABC 136b. In plaats van clips komen er bandjes (die moet ik nog maken). Ook een bolero hierbij aan het maken, heb hiervoor Knippie 2011 gebruikt voor rugpand en armen. Van het voorpand heb ik een ander model gemaakt. Morgen waarschijnlijk de stof voor binnenvoering en deel van de buitenstof knippen en daarna in elkaar zetten. Ook begonnen met de haarband hiervoor.
Ben ook bezig met een overslagjurk voor mijn meisje. Moeten alleen nog mouwtjes aan en een beetje meer afwerken. Echt een Hollandse jurkje wordt het. Leuk voor het aankomende EK.
Verder moet ik nog 3 verjaardagscadeau's maken. 1hoef ik alleen nog maar de band van te maken, van de andere 2 heb ik de stof gisteren geknipt en volgende week ga ik het in elkaar zetten. Tenslotte nog stof aan het knippen voor een babypuzzelbal.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...