woensdag 7 november 2012

Stoffenspektakel Den Bosch

Vanmiddag naar de stoffenspektakel geweest in Den Bosch. Hoop stoffen gezien, ook ontzettend veel leuke en mooie stoffen. Je werd er hebberig van. Maar ik heb me in kunnen houden, heb maar 1 stofje gekocht die ik niet nodig had, en nog wat vlieseline/garenklosje/vliesofix. Alle stofjes die ik nodig had, heb ik kunnen kopen (en sommige ook goedkoper). Alleen ze hadden helaas geen fiberfill, dus die moet ik alsnog online bestellen.

Maar had ook flink pech. Ik had 3 rollen patroonpapier gekocht, ben ik die verloren (dus iemand anders zal er nu wel heel blij mee zijn).

Volgende keer denk ik toch dat ik de stofjes voor bestellingen gewoon online bestel. Dan heb je wel verzendkosten, maar ben ik ook een stuk minder tijd kwijt met inkopen doen en flink eind lopen (en dat zou eigenlijk ook betaald moeten worden (ben nu in totaal 4 uur bezig geweest en heb nog niet alles)). Ik moest met de trein gaan. Routebeschrijving gaf aan dat je daarna te voet moest naar de Brabanthallen. Er reed wel een bus, maar daar moest ik lang op wachten, lopen ging sneller (zeker 17 minuten lopen). En zoveel verschil in stofprijs is er niet.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...