donderdag 1 november 2012

Spelen met mijn blog en verdere update.

Ik blijf maar klungelen om een mooie blog design te maken. Heb het opnieuw aangepast, maar ben er eigenlijk nog steeds niet over tevreden. Mischien toch maar een andere indeling, sjabloon etc. kiezen. Ook krijg ik mijn afbeelding niet kleiner. Toch maar via de andere computer proberen, hier zit Photoshop niet op.

Verder ben ik heel deze week bezig geweest met een schort voor een volwassene te maken. Dat is toch een beetje anders. Het is wel leuk geworden. Foto kan ik nog niet plaatsen.

Het ging vermoeiender dan anders. Ik merk dat ik de laatste tijd erg moe ben en weer veel rugpijn heb. Laatste maand zijn er een hoop veranderingen geweest, ik werk meer, werk langer achter elkaar, Daphne begint zwaarder te worden, druk, etc. Bovendien heb ik verschillende opdrachten binnen, maar nog steeds beperkt tijd om te maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...