dinsdag 26 maart 2013

Flotta Lotta. Hiiiiha, stokpaardje 1

Het is alweer te lang geleden dat ik iets heb laten zien.
Maar wat ik nu laat zien is wel de moeite waard.
Het is een vrolijke stokpaard van Farbenmix.

Ik maakte tot nu toe voor ons meisje alleen kleren, wat ze niet echt geweldig vind om te krijgen. Speelgoed is veel leuker! Ze wilde paars, blauw en zwart. Paars en blauw vond ik ook leuk, maar heb ook nog roze en lime gebruikt.

Het patroon gebruikt een zigzag-bandje voor de mond. Maar ik wilde het net even anders. Ik heb een stuk uit de snuit gehaald en een open mond van gemaakt. Het is nog een keer de bedoeling dat ik er een bloem in ga stoppen, maar daar heb ik nu even geen zin meer in. Nu is het ten slotte ook af.



2 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk!!! Leuke kleurencombinatie en stofjes, erg goed gelukt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Ons meisje moet er nog mee leren spelen, want ze doet er nog niet zoveel mee. Ze is nu meer van de barbiepoppen.
      Groetjes Kamala

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...