maandag 4 november 2013

Trouwen deel 2: DIY wedding

We hebben een deel een DIY wedding. We gaan dus veel dingen zelf maken.
Ik kan niet alles verklappen, de details  kan ik nog niet geven. We willen dat het nog een verrassing blijft voor onze feestgangers.

Wat gaan we dus DIY doen:
- Trouwjurk.
- 3 Bruidsmeisjeskleren.
- Ringkussen, maar dan niet als kussen.
- Decoratie.
- Trouwboeket en corsages.
- Enveloppendoos, maar dan niet als doos.

Ja jullie lezen het goed: ik ben van plan om mijn eigen trouwjurk te gaan maken. Na het maken van mijn eerste jurk en een 2de jurk zit in de planning, en veel blogs hierover gelezen te hebben, had ik echt zo iets van dat lukt me wel. Het zal zwaar zijn, vooral omdat ik zoveel wil maken en nog steeds niet voldoende tijd heb, maar het lijkt me zeker de moeite waard.

Ik hou jullie op de hoogte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...