maandag 4 november 2013

Trouwen deel 3: DIY wedding dress

Na veel jurken op internet te hebben gezien, ben ik een paar jurken gaan aanpassen. Heb wel een stuk of 10 aangehad.
Eerst in Boxmeer geweest, daar had ik een leuke jurk gezien, maar uiteindelijk stond het me niet.
Vervolgens in Eindhoven geweest, daar had ik al verschillende leuke aangepast.
Bij beide bruidsmodezaken kwam ik steeds terug op de trouwjurken van Ladybird.

Vervolgens kwam ik op blogs van mensen die hun eigen trouwjurken hebben gemaakt. Ik heb daar veel inspiratie opgedaan. Ik werd zo enthousiast dat ik heb besloten om mijn eigen jurk te gaan maken.

Enkele inspiratiebronnen:
weddingchicks
weddingbee
ruffledblog
apracticalwedding
langkah
artisticquilting
iheartsewing
lisawelge
howjoyful




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...