woensdag 22 augustus 2012

Nieuwe creaties in mijn webshop, en verdere ontwikkelingen

In mijn tabblad/pagina WEBSHOP bovenaan mijn blog heb ik vandaag nieuwe producten geplaatst, die te koop zijn.
Er komen steeds nieuwe dingen bij, die ik telkens bovenaan zal plaatsen.

Momenteel ben ik bezig met een bestelling voor een meisjesschort, ovenwanten en pannenlappen. Die wil ik voor eind van augustus af hebben. Verder is iemand bezig met mijn logo. Ik heb zelf mijn logo op papier getekend. Die wordt nu gedigitaliseerd, zodat het bewerkt kan worden, daar heb ik nog weinig verstand van. En moet me hier de komende tijd eens goed in verdiepen. Ik heb wel verschillende bewerkingsprogramma's. Maar nog geen tijd en (geen zin) voor gehad om het uit te gaan zoeken. Sowieso weet ik niet of mijn programma's wel goed en gemakkelijk zijn. 

Ik wil ook een mooi plaatje helemaal bovenaan mijn pagina. Ik dacht daar zet ik een collage van mijn foto's in. Maar het bestand is dan steeds zo groot en dat wil ik niet. Heb het via Picasa en Paint geprobeerd. Maar misschien is tegen die tijd mijn logo al klaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...