zaterdag 5 januari 2013

Gelukkig nieuwjaar

Het is alweer een tijdje geleden, maar ik heb het druk gehad en weinig nieuws gemaakt.
Maar nu zit de decembermaand er weer op.

Het is altijd zo druk, maar wel ontzettend gezellig. Eerst Daphne's verjaardag (30 nov.), daarna Sinterklaas en vervolgens ben ik jarig (18dec.) en dan Kerst en Ou&Nieuw.

En hoe was het bij jullie? Heeft iedereen het leuk gehad met de feestdagen?

Ik wilde onze groet ana iedereen uploaden, maar blogspot doet het nu niet goed. Ik kan geen foto's uploaden die op mijn computer staan, die optie werkt nu niet.

Maar idereen dus een creatieve, geweldige, fantastisch 2013 toegewenst! En mogen al jullie wensen uitkomen!

Groetjes Kamala

1 opmerking:

  1. Voor jou ook de beste wensen en een heel creatief nieuwjaar gewenst!

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...