zaterdag 16 juni 2012

Aankomende projecten

Deze week weer gewerkt. Samen met mijn cliënten voetbal gekeken. We hadden ene groot scherm, alleen het beeld was niet meer zo optimaal en het geluid had ik verkeerd geïnstalleerd, dus we hadden maar een zacht geluidje. Maar we hebben wel lol gehad. Jammer dat ze hadden verloren.

2 bestellingen gemaakt. Een gewone speelbal, die uiteindelijk groter was dan de vorige versies, maar wel erg leuk. Vandaag stofjes geknipt voor een andere speelbal. Ook een roze babypuzzelbal gemaakt. En nog stofjes geknipt voor een Elodie. Helaas had ik te weinig stof om de rok uit 1 stof te doen, dus dan maar 2 stofjes bij elkaar gezocht. Wordt denk ik wel een vrolijk geheel. 

Aankomende week zal ik eens gaan beginnen aan een andere bestelling, speelkleed voor een meisje (meeste mensen dachten dat het een jongen werd. Ik dacht 3 kwart van de tijd dat het een meisje werd, maar laatste 2 maanden ging ik twijfelen). Er komen ook nog 2 andere kraamvisites aan. Dus druk zat.

Ja ik blijf wel een aantal projecten tegelijk maken. Dat vind ik toch fijner. Niet meer zoveel als eerst, maar wel een paar. Ik heb nu in elk geval nog 1 project van die 8 projecten over, maar die laat ik liggen voor in juli (die project kan samen met die van zijn broer). Eerst andere dingen maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...