dinsdag 5 juni 2012

Taaadaaa! ABC136b

Gisteren communie gehad van Daphne's oudste nichtje. Wauw wat zag ze er mooi uit. De communiejurk, bolero en haarband vielen goed in smaak. Wat heb ik gisteren veel complimenten gekregen en was zelf dan ook apetrots. Grootste compliment was wel dat alle andere communicantjes om haar heen stonden en wow! riepen. 


Hier komen de foto's dan. Taaadaaa!
ABC 136b, maar dan met schouderbandjes i.p.v. clips. Bolero  is zelf verzonnen.

 Inclusief haarband, naar het idee van Kanzashi, op youtube staan een aantal tutorials..




2 opmerkingen:

  1. Wat schitterend zeg, super. Kan me voorstellen dat het complimenten regent.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schit-ter-end!!!
    Ik was er heel graag bij geweest maar helaas was ik verhinderd.
    De complementen zijn geheel terecht!
    Ik heb je avond na avond hard zien werken en daar is het resultaat ook naar!!
    Groetjes van je liefje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...