zaterdag 2 juni 2012

Lekker weekend

Zo een heerlijk weekend tot nu toe. Wel druk. Maar ja dat is niet zo erg. Weer 2 cadeau's afgemaakt. Nog maar 3 projecten van de 8 over. Maar heb hierna weer een aantal projecten te doen. 

Mijn schatje is dit weekend weg met zijn kameraden. Die gaan weer lekker de boel op stelten zetten. Dus moet 3 nachten helemaal zonder mn moppie. Dat is minder leuk. Maar gelukkig heb ik Daphne nog. Wij vermaken ons wel prima.

Vanochtend naar ons moeder geweest. Dat was een verrassing voor haar. Zij had een expositie van haar cursisten beeldhouwen. Was wel erg mooi om te zien. Wat hebben sommige mensen toch veel talent.
Vervolgens werden we uitgenodigd om gezellig te komen eten. Heerlijk gegeten, wel 3 bordjes vol en Daphne ook een bord. Zij heeft zich goed vermaakt met de glijbaan, helemaal alleen ervan afgegaan. Verschillende keren wel op haar billen terecht gekomen, om helemaal scheef ervan afgegaan. Uiteindelijk lag Daphne veel te laat in bed. Maar ze heeft niet gemopperd. Morgen denk ik helaas wel.


Dadelijk op tijd naar bed. We moeten morgen erg vroeg opstaan. We gaan naar Verwegistan voor de communie van Carmen (oudste nichtje van Daphne). Ik ben toch zo benieuwd hoe haar communiejurk, bolero en haarband staat. En ik ben ook benieuwd hoe Daphne het gaat doen.


Fijn weekend nog verder!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...