vrijdag 26 oktober 2012

Accessoires, peertjes

Ik heb toch een leuk ontwerp gevonden op farbenmix, een grote peer maken. Leuk om als accessoires te gebruiken. Het is een gratis patroon. Dus dat is altijd mooi.In plaats van een grote peer heb ik een kleine peer gemaakt, en wel 11 kleine peertjes, allemaal met deze techniek.

Ik had namelijk gisteren mijn afscheidsetentje met mijn collega's van mijn oude werkplek. En wilde niet met lege handen aankomen. In eerste instantie wilde ik voor iedereen een kleine memobord maken. Maar dat zie je al zo veel, dat ik toch iets anders wilde. En toen kwam ik het ontwerp van de peer tegen. Maar om voor iedereen zo'n grote peer te maken, vond ik te veel werk.

Maar de kleine peertjes zijn zo friemelwerk, daar heb ik veel werk aan gehad, tot een uur voor het etentje toe heb ik eraan gewerkt. 1 zo'n peertje ben je zeker 1 uur mee bezig, dus tel maar uit voor 11 peren. Helaas had ik er langs geteld en moet ik ng 3 peertjes maken. Die collega's waren gisteren ziek, dus die krijgen de peertjes een andere keer. Ze zijn wel erg schattig geworden.

Zie hier het resultaat:

Ik had bij Xenos een klein dienblaadje gekocht, daarop heb ik een peertje gelegd en mijn visitekaartje en zo ingepakt.

Iedereen vond het erg leuk. Sommige gingen direct kijken hoe ik het had gemaakt, anderen vonden het knap en zeiden dat het niks voor hen was, dat friemelwerk.

Ik ga zo'n grote peer ook eens maken, lijkt me toch fijner om te doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...