vrijdag 12 oktober 2012

Week 41

Zo heb deze week weer 3 dagen achter de naaimachine gezeten. Begin van de week had ik geen puf om mooie dingen te maken.
Een boxkleed is af, kan pas eind november een foto hiervan plaatsen. Dit omdat het jongetje nog niet geboren is.
Een verjaardagscadeau gemaakt voor de middelste van mijn vriend. Kan ook pas na het weekend een foto hiervan plaatsen. Cadeau geef ik zondag.
En de give-away van mijn facebook-pagina is ook zo goed als af. Moet ik eerst nog cadeau geven, dus foto's volgen.

Ik moet leren dat simpel ook goed kan zijn. Ik wil creaties maken die ingewikkeld zijn, of die veel meer werk vereisen, niet recht-toe-recht-aan. Bijv. bij een tas maken, i.p.v. 1 stofje voor de zak gebruik ik meerdere strookjes stof. Maar dat kost meer tijd en energie. En weet niet of het dan ook mooi gaat worden. Is dit dan mijn unieke selling point?

Eenvoudig kan ook gewoon heel mooi zijn!
Ik zal eens kijken of me dit gaat lukken.

Ik ben dus nog aan het kijken hoe ik mijn unieke selling point kan formuleren. Heb verschillende punten, maar of het echt uniek is....tja....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...